Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου ύστερα από Διαβούλευση και συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής αποφάσισε στη συνεδρίαση της 11ης Απριλίου 2017 την τροποποίηση της κυκλοφοριακής μελέτης του Β.Α. Μοσχάτου και εξέδωσε την 103/2017 ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση που αφορά στο ανωτέρω θέμα .
Σύμφωνα με την ανωτέρω απόφαση οι τροποποιήσεις της κυκλοφοριακής μελέτης του Β.Α. Μοσχάτου είναι οι εξής:
- Μονοδρομείται το τμήμα της οδού Χειμάρας, από οδό Ταξιαρχών έως την οδό Αρτέμιδος με κατεύθυνση προς την οδό Αρτέμιδος. Έτσι καταργείται στο τμήμα αυτό η αμφιδρόμηση που υπήρχε και δυσκόλευε τη διέλευση των οχημάτων. Η οδός Χειμάρας, από την οδό Καποδιστρίου έως την οδό Αρτέμιδος, θα έχει πλέον ενιαία κατεύθυνση.
- Αλλάζει η κατεύθυνση της μονοδρόμησης του τμήματος της οδού Καμπούρη, από την οδό Ταξιαρχών έως την οδό Αρτέμιδος με κατεύθυνση προς την οδό Αρτέμιδος, ώστε να έχει την ίδια κατεύθυνση με το υπόλοιπο τμήμα της που έχει κατεύθυνση προς την οδό Ιλισσού.
- Μονοδρoμείται η οδός Κονίτσης, στο τμήμα της από την οδό Ελ. Βενιζέλου προς την οδό Ιλισσού.
Για την υλοποίηση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων θα απαιτηθούν συμπληρωματικές πινακίδες σήμανσης οδών, σύμφωνα με το ΦΕΚ57Α/23-03-1999 (Ν.2696/99 κύρωση Κ.Ο.Κ.) και συγκεκριμένα:
- Ρ-1 υποχρεωτικής παραχώρησης προτεραιότητας,
- Ρ-2 υποχρέωσης διακοπής πορείας,
- Ρ-7 απαγόρευσης εισόδου σε όλα τα οχήματα,
- Ρ-8 κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις,
- Ρ-19 απαγόρευσης εισόδου σε μηχανοκίνητα οχήματα,
- Ρ-27 απαγόρευσης αριστερής στροφής,
- Ρ-28 απαγόρευσης δεξιάς στροφής,
- Ρ-32 μέγιστης ταχύτητας πρεριορισμένη στον αναγραφόμενο αριθμό των (π.χ.50) χλμ/ώρα,
- Ρ-40 απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης,
- Ρ-48 έως Ρ51δ για υποχρεωτική κατεύθυνση των οχημάτων,
- Ρ-52δ σε συνδυασμό με Π-77 για υποχρεωτικό πέρασμα από τα δεξιά νησίδας ή εμποδίου,
- Ρ-54 οδού υποχρεωτικής διέλευσης ποδηλάτων (απαγορευμένης της διέλευσης άλλων οχημάτων),
- Ρ-55 οδού υποχρεωτικής διέλευσης πεζών (απαγορευμένης της διέλευσης άλλων εκτός πεζών, οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων για την είσοδο – έξοδο σε παρόδιες ιδιοκτησίες),
- Κ-17 κινδύνου λόγω συχνής εισόδου ή διάβασης ποδηλατιστών,
- Κ-24 προαναγκελίας διπλής κυκλοφορίας,
- Κ-25 προσοχή άλλοι κίνδυνοι (μη δηλούμενοι στις πινακίδες Κ-1 έως Κ-24,
- Π-4 προειδοποιητική για αδιέξοδο,
- Π-5 προειδοποιητική για αδιέξοδο,
- Π-23 μονόδρομος,
- Π-25 οδός αδιέξοδη,
- Π-28 στάσης λεωφορείου ή τρόλεϊ,
- Π-31 χώρος επιτρεπόμενης στάθμευσης,
- Π-92 αρχής περιοχής κατοικίας χαρακτηρισμένης ως περιοχής ήπιας κυκλοφορίας,
- Π-92α τέλους περιοχής κατοικίας χαρακτηρισμένης ως περιοχής ήπιας κυκλοφορίας,
- Π-93 ρύθμισης κυκλοφορίας από σχολικό τροχονόμο,
- Π-94 Απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης – οι παραβάτες μετακινούνται,
- Πρ4α αρχής ισχύος πινακίδας Ρ-39 ή Ρ-40 που τοποθετείται κάθετα προς τον άξονα της οδού,
- Πρ4β επανάληψη ισχύος πινακίδας Ρ-39 ή Ρ-40 που τοποθετείται κάθετα προς τον άξονα της οδού,
- Πρ4γ τέλος ισχύος πινακίδας Ρ-39 ή Ρ-40 που τοποθετείται κάθετα προς τον άξονα της οδού,
Αναλυτικά:
- Διασταύρωση Χειμάρας και Αρτέμιδος:
Προτεραιότητα της οδού Αρτέμιδος έναντι της οδού Χειμάρας.
Πινακίδα STOP (Ρ-2) επί της Χειμάρας.
Απαγόρευση εισόδου Ρ-7 επί της Χειμάρας.
Απαγόρευση δεξιά στροφή Ρ-28 επί της Χειμάρας.
Απαγόρευση αριστερή στροφή Ρ-27 επί της Αρτέμιδος.
- Διασταύρωση Καμπούρη και Αρτέμιδος:
Προτεραιότητα της οδού Αρτέμιδος έναντι της οδού Καμπούρη.
Πινακίδα STOP (Ρ-2) επί της Καμπούρη.
Απαγόρευση εισόδου Ρ-7 επί της Καμπούρη.
Απαγόρευση εισόδου Ρ-7 επί της Αρτέμιδος.
Απαγόρευση δεξιά στροφή Ρ-28 επί της Καμπούρη.
Απαγόρευση αριστερή στροφή Ρ-27 επί της Αρτέμιδος.
- Διασταύρωση Ταξιαρχών και Καμπούρη:
Κατάργηση πινακίδων Ρ-7 και STOP (Ρ-2) στην αρχή της οδού Καμπούρη.
- Διασταύρωση Ιλισού και Κονίτσης:
Προτεραιότητα της οδού Ιλισού ως προς την οδό Κονίτσης.
Τοποθέτηση πινακίδας STOP (Ρ-2) επί της οδού Κονίτσης.
Τοποθέτηση απαγόρευσης αριστερής στροφής (Ρ-27) προς την οδό Ιλισού.
Τοποθέτηση απαγόρευσης δεξιάς στροφής (Ρ-28) προς την οδό Κονίτσης.
Τοποθέτηση απαγορευτικής (Ρ-7) επί της Ιλισού.
Τοποθέτηση απαγορευτικής (Ρ-7) επί της Κονίτσης.
- Διασταύρωση οδών Ελ. Βενιζέλου και Κονίτσης:
Προτεραιότητα οδού Ελ. Βενιζέλου ως προς την οδό Κονίτσης.
Τοποθέτηση απαγορευτικού αριστερής στροφής (Ρ-27) επί της οδού Ελ. Βενιζέλου.
Κατάργηση αδιεξόδου προς Κονίτσης Π-25.
- Διασταύρωση οδών Ελ. Βενιζέλου και Πάτμου:
Οριζόντια και κάθετη σήμανση για ποδηλατόδρομο.
- Νησίδες επί της οδού Ελ. Βενιζέλου (πρώην Γράμμου):
Σήμανση στην αρχή κάθε νησίδας, και ειδικά στην έναρξή των εν σειρά νησίδων να είναι φωτιζόμενη για μεγαλύτερη ευκρίνεια,
(με πινακίδες Ρ-52δ σε συνδυασμό με Π-77 για υποχρεωτικό πέρασμα από τα δεξιά νησίδας ή εμποδίου).
Ενίσχυση της υπάρχουσας οριζόντιας σήμανσης, με τοποθέτηση στο οδόστρωμα σταθερών στοιχείων ανακλαστήρων, όπως μάτια γάτας σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτει η ισχύουσα νομοθεσία.
- Οδός Υψηλάντου και Χειμάρας:
Τοποθέτηση απαγόρευσης αριστερής στροφής (Ρ-27) από την οδό Χειμάρας.
- Οδός Ρούμελης και αδιέξοδο Θεσσαλονίκης:
Τοποθέτηση απαγορευτικού εισόδου (Ρ-7) στην Καμπούρη.
- Οδός Αιγίνης:
Διόρθωση της κατεύθυνσης της μονοδρόμησης της οδού Αιγίνης, με φορά από την οδό Πλάτωνος προς την οδό Αργοστολίου, ως έχει υλοποιηθεί, σύμφωνα με την κυκλοφοριακή μελέτη, ήτοι διόρθωση της περίπτωσης vi. της παραγράφου 1 του άρθρου 3 (3.1.vi.) της 244/11-11-11 Απόφαση του Δ.Σ. του Δήμου μας.