side-area-logo

ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΟΜΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ & ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

Έναρξη λειτουργίας της Νέας Δομής Κοινωνικής Πολιτικής & Αλληλεγγύης

Η κρίση της εξάπλωσης του κορονοϊού SARS-CoV-2 θέτει με ταχύ ρυθμό πολλά άτομα σε αδυναμία μετακίνησής τους ακόμη και για τις ζωτικές τους ανάγκες όπως είναι η διατροφή και η υγεία τους. Τα άτομα αυτά υπερβαίνουν πια τις ευάλωτες ομάδες που είναι καταγεγραμμένες από τους Δήμους λόγω της πρόσφατης 10ετίας της κρίσης και αφορούν πλέον ευρύτερες ομάδες του πληθυσμού.

Στο πλαίσιο αυτό  ο Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου δημιούργησε τη  Νέα Δομή που δημιουργήθηκε μετά από την υπ. αρ. 23/17-3-2020 Εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών, και έχει ήδη ξεκινήσει να λειτουργεί με την υποστήριξη των κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου μας και των εργαζομένων στα ΚΑΠΗ και σε άλλες κοινωνικές δομές του Δήμου.

Αντικείμενο της νέας δομής  αποτελεί η βοήθεια σε άτομα του Δήμου με αδυναμία ή με πολλή σημαντική δυσκολία μετακίνησης προκειμένου να εξασφαλίσουν, από το σπίτι τους, την πρόσβαση στα βασικά αγαθά που αφορούν τη διατροφή και την υγεία τους.  Πληθυσμός στόχος: α) Hλικιωμένοι, β) ΑμεΑ χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, γ) Χρόνιοι πάσχοντες υπό χρόνια θεραπεία για νοσήματα που απειλούνται από τον κορονοϊό (καρδιοπαθείς, πνευμονοπαθείς, διαβητικοί, ανοσοκατασταλμένοι πχ λόγω κακοήθων νόσων, κορτιζόνης κλπ), δ) πολίτες με δικαιολογημένο αίτημα αδυναμίας μετακίνησης.

Η Δομή θα λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή και ώρες 8:00 με 15:00 από τη Δευτέρα 23 Μαρτίου στα τηλέφωνα:

Για την Δημοτική Κοινότητα Μοσχάτου: 210 4832482, 210 4833627

Για την Δημοτική Κοινότητα Ταύρου: 210 3476919

EMAIL: neadomicovid19@0144.syzefxis.gov.gr

Στα τηλέφωνα και το email θα απαντούν κατάλληλα εκπαιδευμένοι υπάλληλοι του Δήμου Μοσχάτου – Ταύρου οι οποίοι σε συνεργασία με τις κοινωνικές υπηρεσίες και άλλο προσωπικό του Δήμου θα μεριμνούν για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων που θα υποβάλλονται από τους δημότες δηλαδή

  • για παραγγελία και παράδοση φαρμάκων
  • για παραγγελία και παράδοση ειδών πρώτης ανάγκης από το supermarket.
  • για την έκδοση πάσης φύσεως πιστοποιητικών που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ
  • για συμβουλευτικές υπηρεσίες από κοινωνικούς λειτουργούς

Απαραίτητα στοιχεία κατά την τηλεφωνική επικοινωνία είναι τα εξής:

  1. Ονοματεπώνυμο
  2. ΑΜΚΑ
  3. Διεύθυνση κατοικίας
  4. Τηλέφωνα επικοινωνίας
  5. Ηλικία
  6. Ο λόγος για τον οποίο δεν μπορούν να μετακινηθούν από τις κατοικίες τους (ηλικιωμένοι, άτομα με επιβαρυμένο ιατρικό ιστορικό, ανοσοκαταστολή, καρδιακή νόσο, διαβήτη κλπ)

 

Η  νέα αυτή δομή δρα υποστηρικτικά και συμπληρώνει, λόγω της έκτακτης κατάστασης για την αντιμετώπιση της πανδημίας, τα ήδη υφιστάμενα δίκτυα κοινωνικών δομών του Δήμου μας, δηλαδή τα Κοινωνικά Παντοπωλεία, το Κοινωνικό Συσσίτιο, το Κοινωνικό Φαρμακείο, το Κέντρο Κοινότητας και τη Συμβουλευτική Υποστήριξη.